Musa EROĞLU Yare Söyleme eşliğinde Bolvadin Videosu

Akşam efkar bastı, bindim arabama Bolvadin İkimezar arasından Akçeşme Caddesi üzerinden gidiyordum, sevdiğim sanatçılardan Musa EROĞLU  Yare Söyleme Türküsü başladı, türkü eşliğinde Bolvadin caddelerinde gezerken durumu video ile kayıt altına alıp paylaşarak belki uzakta olanların hasretine vesile olabilirim dedim, 
Bu akşam yolu biraz uzun tutayım dedim, Ağılönü’ndeki düğün yerinden çıktım, iki mezar arasından, Akçeşme’ye geldim, buradan Akçeşme Caddesi üzerinden Bolvadin Hasırcılar Pazarına girdim, oradan Çarşı istikametine dönerek, Bolvadin Çarşı Camii önünden Eski PTT Caddesini takiben, simitçiyi geçip Bolvadin Ziraat Bankası önünden geçerek Bolvadin Çınaraltı yanından Santral Caddesi bazıları buraya Bolvadin Bankalar Caddesi de diyor, sonra Bolvadin İş Bankası  önünden Hacıoğlu Sucuklarını geçerek Bolvadin Yenice Mahallesine doğru gittim, çünkü burada yeni açılan Bolvadin Nakkaş Kafe isimli yere gidecektim,  Bolvadin Nakkaş Kafeye geldim, buradaki izlenimlerimi bir sonraki yazımda paylaşacağım, izlediğiniz için teşekkürler,
Bolvadin’in gezilecek yerleri olarak başkaca nereler var yorum olarak belirtirseniz,  çeker videosunu atarım …




27/08/2018 tarihinde güncellenmiştir.

Hiç yorum yok:
Write comments

Bunlara da bakıveee × +