Bolvadin Ahmet Emet İmam Hatip Ortaokulu İletişim ve Adres Bilgileri:

  • Adres: Bolvadin Ahmet Emet İmam Hatip Ortaokulu, Cumhuriyet Mahallesi, Okul Caddesi No: 5, 03300 Bolvadin, Afyonkarahisar, Türkiye
  • Telefon: +90 (272) 616 78 90
  • Faks: +90 (272) 616 78 91
  • E-posta: ahmetemetiho@meb.k12.tr
  • Web Sitesi: Ahmet Emet İmam Hatip Ortaokulu

Okul Hakkında Genel Bilgi:

Bolvadin Ahmet Emet İmam Hatip Ortaokulu, Afyonkarahisar’ın Bolvadin ilçesinde bulunan, dini ve akademik eğitimi bir arada sunan bir eğitim kurumudur. Okul, İslam dinine dair temel bilgilerin yanı sıra, modern eğitim müfredatına uygun dersler vererek, öğrencilerin çok yönlü gelişimini hedefler.

Eğitim Programı ve Olanaklar:

  • Ders Programı: Okulda, Kur’an-ı Kerim, Arapça, Temel Dini Bilgiler gibi İslami derslerin yanı sıra, Türkçe, Matematik, Fen Bilimleri, Sosyal Bilgiler gibi temel akademik dersler de verilmektedir. Bu derslerle öğrencilerin hem dini hem de akademik bilgi birikimleri geliştirilir.
  • Eğitim Kadrosu: Okul, alanında deneyimli ve donanımlı öğretmen kadrosuyla hizmet vermektedir. Öğretmenler, öğrencilerin bireysel gelişimlerini yakından takip ederek, onların eğitim süreçlerini destekler.
  • Sosyal ve Kültürel Aktiviteler: Okul, öğrencilerin sosyal becerilerini geliştirmek amacıyla çeşitli kulüp faaliyetleri ve etkinlikler düzenlemektedir. Bu aktiviteler, öğrencilerin dini ve ahlaki değerlerle birlikte sosyal alanda da gelişim göstermelerini sağlar.
  • Kütüphane ve Laboratuvarlar: Öğrencilerin ders dışı çalışmalarını desteklemek için okulda zengin bir kütüphane bulunmaktadır. Ayrıca, fen bilimleri alanında uygulamalı eğitim için laboratuvar olanakları mevcuttur.
  • Spor ve Sanat Olanakları: Okul, öğrencilerin fiziksel ve sanatsal becerilerini geliştirmeleri için spor tesisleri ve sanat atölyeleri sunmaktadır. Beden eğitimi dersleri, öğrencilere fiziksel aktivite alışkanlığı kazandırmayı amaçlar.

Sonuç:

Bolvadin Ahmet Emet İmam Hatip Ortaokulu, öğrencilerine dini ve akademik alanlarda nitelikli bir eğitim sunarak, onların gelecekteki başarılarını desteklemeyi hedefleyen bir eğitim kurumudur. Okulun iletişim ve adres bilgileri, veliler ve öğrenciler için okul hakkında bilgi almak ve okul ile iletişim kurmak açısından önemlidir. Bu bilgiler, okulun sunduğu eğitim programı ve olanaklar hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyenler için yararlı olacaktır.

 

Hiç yorum yok:
Write comments

Bunlara da bakıveee × +