Yanık Kışla Bolvadin

Yanık Kışla Bolvadin

 

Dostlar  şöyle biraz bakındım kadim kentimiz Bolvadinde bulunan tarihi niteliğiyle ön planda olması gerekirken aslında pek de tanınmayan Yanık Kışla ya değinmek istiyorum, bugünkü yazımızda size Yanık Kışlayı anlatmaya çalışacağım.


Kim yapmış bu kışlayı, neden yapmış, kullanım amacı neymiş, neden yakmışlar araştırıyorum dostlar en kısa zamanda yazıya dökeceğim, Yanık Kışla bekle beni sizinde talepleriniz varsa Bolvadin de araştırabilirim, resimler varsa yine son haliyle çekip paylaşabilirim, yorum yapın mesaj atın bizimbolvadin sizin için yapsın…

            Sağlıcakla kalın …


bizi instagramdan takip için <<<<<BURAYA>>>>> muhteşem fotolar var

bizi facebooktan takip için   <<<<<BURAYA>>>>>

bizi Twitterde  takip için      <<<<<BURAYA>>>>>


Hiç yorum yok:
Write comments

Bunlara da bakıveee × +